Verzenden en retourneren

1. Levering

Alle items worden bezorgen vanuit Nederland. WrapMyNails biedt gratis levering aan addressen binnen Nederland. Bestelling die voor 17.00 uur zijn geplaatst, worden dezelfde dag naar de bezorgpartner gestuurd. Bestelling na 17.00 uur worden de volgende dag ochtend naar de bezorgpartner verzonden. De reguliere bezorgtijd ligt tussen de 1 tot 2 dagen nadat de bestelling op de website is geplaatst. Voorwaarde is wel wat alle verstrekte bezorginformatie correct is en dat er geen onverwachte problemen spelen bij onze bezorgpartner.

WrapMyNails bezorgt ook in alle EU landen en het Verenigd Koninkrijk. Voor landen buiten Nederland gelden de volgende kosten en levertijden:

Bestemming Verzendkosten (€) Geschatte leveringstijd (dagen)
Oostenrijk 4,50 2
België 4,50 1
Bulgarije 8,00 4
Kroatië 8,00 4
Cyprus 8,00 12
Tsjechië 6,25 2
Denemarken 4,00 2
Estland 8,00 3
Finland 8,00 4
Frankrijk 4,00 3
Duitsland 4,00 2
Griekenland 8,00 6
Hongarije 6,25 3
Ierland 8,00 4
Italië 5,30 5
Letland 8,00 4
Litouwen 8,00 4
Luxemburg 4,00 1
Malta 8,00 7
Polen 2,38 3
Portugal 8,00 4
Roemenië 8,00 4
Slowakije 8,00 3
Slovenië 8,00 3
Spanje 5,30 3
Zweden 5,30 4
Verenigd Koninkrijk 6,00 6-10

 

Levering van de gekochte artikelen op onze website worden via de postdiensten en hun partners binnen Nederland afgeleverd.

Om eventuele problemen met de levering (onjuiste adressen, niemand thuis, enz.) te voorkomen, moet u het adres en telefoonnummer correct op het formulier invullen.

Zodra de bestelling is overgedragen aan de vervoerder, zal WrapMyNails een e-mail sturen naar de klant met een track and trace code, waarmee de zending gevolgd kan worden tot de definitieve ontvangst.

 

1.1 Leveringsvoorwaarden

WrapMyNails zal haar uiterste best doen om de bestelling te leveren op het afleveradres binnen de verwachte leveringstermijn. De klant draagt ​​de verantwoordelijkheid voor de correcte invoer van het afleveradres; in het geval er iets mis gaat met de verzending van de bestelling, als gevolg van een fout in het leveringsadres (dat kan worden toegeschreven aan de klant), kan WrapMyNails niet aansprakelijk gesteld worden voor het (gedeeltelijke) verlies van de zending. In het geval dat WrapMyNails aanvullende informatie met betrekking tot een afleveradres nodig heeft, kan de klant worden benaderd door ons om aanvullende informatie te verstrekken. Een vertraging kan optreden in de levering als er nog aanvullende informatie over het afleveradres nodig is.

 

1.2 Beschadigde, onvolledige of verkeerde product(en)

In het geval dat een product in beschadigde of onvolledige staat zijn afgeleverd aan de klant, dient de klant WrapMyNails zo snel mogelijk (binnen 24 uur na ontvangst van de bestelling) per e-mail te informeren (hello@wrapmynails.nl). Een klant die een product retourneert zonder eerst contact op te nemen met ons klanten service team en de retourinstructies af te wachten, kan geen aanspraak maken op enige compensatie van de kosten die hij / zij heeft gemaakt bij WrapMyNails.

 

1.3 Ontbrekende items

In het geval dat er een product ontbreekt in de order die is verzonden door WrapMyNails aan de klant, verloren is gegaan óf in het geval dat de klant beweert dat hij / zij de bestelling (ondanks dat informatie zoals de track & trace data / vervoerder informatie anders aangeeft) niet heeft ontvangen, zal de klachtenprocedure van de pakketvervoerder worden gestart en zal de uitkomst van dit onderzoek worden afgewacht, voordat een terugbetaling of her-zending zal plaatsvinden. De koper is verplicht om volledige openheid en medewerking te verlenen aan de vervoerder tijdens het onderzoek. In het geval dat blijkt dat een zending verloren is als gevolg van een fout van de vervoerder (en na dat de het onderzoek van de vervoerder is afgerond), zal WrapMyNails de klant compenseren in de vorm van een terugbetaling van de klant of pogen om de bestelde producten opnieuw te versturen.

In het geval dat een zending niet is afgeleverd op het opgegeven afleveradres (of pick-up point) van de klant na 14 dagen, heeft de klant de verplichting om WrapMyNails hiervan op te hoogte te houden via e-mail binnen 14 dagen (hello@wrapmynails.nl).

 

2. Retourneren

Elke aankoop via de website www.wrapmynails.nl kan tot 14 dagen geretourneerd worden na ontvangst van de bestelling, zonder opgave van reden.

Als we de geretourneerde producten hebben ontvangen, zal de klant een bevestiging ontvangen van ontvangst van de producten en zullen we het terugbetaal proces starten. Als de terugbetaling is verwerkt, zal de klant nog een bevestiging ontvangen dat de terugbetaling succesvol is overgemaakt. Je kan ons bereiken op hello@wrapmynails.nl als je problemen ervaart met het retourneren en het ontvangen van de terugbetaling.

Het recht om het product terug te sturen is alleen van toepassing in het geval dat het product en de originele verpakking ongeopend zijn en dat deze items in dezelfde staat worden geretourneerd als dat zij ontvangen zijn door de klant.

De koper is verantwoordelijk voor de retourzending van zijn / haar bestelling en draagt ​​alle risico's in verband met de retourzending. WrapMyNails adviseert de klanten om een ​​product terug te keren door verzekerde verzending en in een gesloten verpakking. In het geval dat een verzekerde retourzending vermist of beschadigd tijdens de retourzending heeft de klant dan de mogelijkheid om de vervoerder aansprakelijk te stellen. WrapMyNails is niet verantwoordelijk voor onjuist gefrankeerde of verloren retourzendingen.